środa, 14 stycznia 2015

Najtrudniejszy pierwszy post

W pierwszym wpisie na blogu zazwyczaj opisuje się powody jego założenia, cele jakie się pragnie osiągnąć za jego pomocą. Czas abym i ja się wytłumaczyła, więc czemu ten blog istnieje? jest jednym z moich noworocznych postanowień i fakt, że powstał już w połowie stycznia to duży sukces. Tak naprawdę ma być moim dziennikiem z odkrywania rękodzieła, szczególnie związanego z szyciem.
Moja przygoda z maszyną do szycia zaczęła się już w szkole podstawowej, więc dawno temu, wtedy też pierwszy raz przeczytałam o patchworku, ponieważ jednak miałam do dyspozycji starego, klekoczącego łucznika mamy, a także wybór tkanin w tamtym czasie był marny, szybko patchworkowe hobby ustąpiło pola innym zainteresowaniom. W epoce Internetu świat się znacznie skurczył, gdy odkryłam blogi związane z tym tematem, sklepy oferujące fantastyczne tkaniny, przepadłam - do odkrywania świata patchworku przystąpiłam i ja...
Wiem, że mój blog i moje prace zaginą w czeluściach Internetu, że piszę w otchłań ogromnej światowej sieci, że dużo się muszę jeszcze nauczyć o samym patchworku, jak i blogowaniu, ale jeśli jakaś zabłąkana internetowa duszyczka tu trafi i znajdzie dla siebie coś przydatnego będę bardzo usatysfakcjonowana. 
Mam nadzieję, że znajdę czas na regularne wpisy i będę kończyć rozpoczęte projekty, więc rozpoczynam blogową przygodę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz