czwartek, 25 czerwca 2015

Moja Triangle Pouch

Tym razem będzie krótko i szybko. Przedstawiam Wam moją ulubioną, małą i trójkątną kosmetyczkę Triangle Pouch. 
Uszyłam już ich kilka, ale ta jest dla mnie. Jest całkiem mała, zamek mierzy 3,5 cala, więc z powodzeniem może służyć również jako brelok do kluczy. Skorzystałam z tutorialu na blogu a Spoonful of Sugar. Szyję się ją bardzo łatwo, a gotowa kosmetyczka jest bardzo efektowna.
Użyłam tkaniny Glass Tiles z kolekcji Sanctuaty dla Michael Miller, zakupionej "wieki" temu.
Moją Triangle pouch zgłaszam do wyzwania #SewcialChallenge zorganizowanego na Instagramie przez Sarę Lawson z Sew Sweetness na "ulubioną i wykonaną przez siebie kosmetyczkę/saszetkę/torebeczkę", pracę można zgłaszać do 26 czerwca. Czasu jest nie wiele...

3 komentarze:

  1. Mała rzecz a cieszy ;-) Śliczna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorowy i przydatny drobiazg. Dzięki za link do tutorialu (w wolnej chwili skorzystam) :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) pomysł rewelacyjny :) Proszę o kontakt :) Pozdrawiam Niepospolitakraina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń